Klantenservice

Bezig met laden...

LEQTRO.nl streeft naar de beste klantenservice. Daarom willen wij u graag helpen met al uw vragen.

LEQTRO BV
Ravelijn 10A
3905 NV Veenendaal
klantenservice@leqtro.nl
+31 (0) 318 24 00 12
BTW: NL861425844B01
K.v.K: 78496705

Bestelling plaatsen

U kunt met of zonder een account een bestelling plaatsen op leqtro.nl. De productprijzen zijn te zien incl. en excl. btw. We bieden de meest gebruikte betaalmethodes in Europa. U kunt betalen met iDeal, Bancontact, Credit Card, Paypal, Vooruit betalen, Sofort, KBC, ING Homepay en Belfius.

 

Verzending & bezorgen

Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur op werkdagen worden dezelfde dag verstuurd. U kunt de producten binnen één a twee werkdagen verwachten. We werken samen met verschillende verzendbedrijven zoals PostNL, DHL en Ben Becker. Bestellingen boven de € 124 excl. btw (€150 incl. btw) sturen wij gratis aan u op. Anders betaalt u € 8.95 excl. btw in Nederland voor een pakket. Voor paletten, hanteren we andere tarieven.

Zendingen binnen Europa hanteren wij altijd verzendkosten. Voor de exacte verzendkosten, kunt u het beste de producten tot uw winkelwagen toevoegen en naar afrekenen gaan. Na het invoeren van uw afleveradres, ziet u de exacte verzendkosten.

 

Bestelling wijzigen

U kunt uw bestelling wijzigen via leqtro.nl. Dit kunt u het beste doen door in te loggen in uw account om vervolgens uw bestelling te wijzigen. Heeft u geen account? Dan kunt u via ticket aanmaken uw bestelling wijzigen.

 

 

Bestelling annuleren

Wilt u de bestelling annuleren? Dat kan indien de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. U kunt een ticket aanmaken om uw bestelling te annuleren.

 

 

Zakelijk bestellen

Wilt u als zakelijke klant bestellen? Dan kunt u een account aanmaken en uw bedrijfsnaam en btw-nummer invullen om vervolgens de producten te bestellen. Wilt u grotere orders plaatsen of advies op maat? Neem contact met ons op via sales@leqtro.nl of dien een offerteaanvraag in.

Bestelt u vanuit België, Duitsland of een ander Europees land? Vul dan uw btw-nummer in bij de checkout en betaal geen 21% btw.

 

 

Bestelling retourneren & ruilen

U kunt uw bestelling retourneren of ruilen.

 

Wanneer u een consument bent kunt u binnen 14 dagen zonder opgave van reden uw bestelling retourneren of ruilen, mits de producten in goede staat zijn. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via ticket aanmaken.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Wilt u als bedrijf uw bestelling retourneren of ruilen? Dit kunt u doen door een ticket aanmaken

met als onderwerp retourneren. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 

Garantie & klachten

LEQTRO biedt 1 jaar garantie naast de 2 fabrieksgarantie. 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@leqtro.nl

 

Heeft u andere vragen?

Heeft u andere vragen over onze klantenservice? Maak gerust een ticket aan of neem telefonisch contact met ons op

via +31 (0)318 24 00 23.